Edi Paloka: Jo rastesisht urrejtja me e madhe dhe hakmarrja e tij drejtohet ndaj artisteve

Ne vendosmerine e dambllamenos per shembjen e Teatrit Kombetar ka shume faktore qe lidhen jo vetem me babezine por dhe me psiken dhe komplekset e inferioritetit qe e kane shoqeruar gjithe jeten e tij deri sa u be “i pushtetshem”.

Jo rastesisht urrejtja me e madhe dhe hakmarrja e tij drejtohet ndaj artisteve por dhe atyre qe e kane njohur nga afer perpara se te behej “i pushtetshem”. Nje deshtak , qe tentoi dikur te behej artist , por mbeti vetem nje medioker qe perpiqej te kenaqte egon e tij jo me zotesi e talent por me ndihmen e te atit. Kjo eshte nje nga arsyet pse ai i urren ata qe kane care me talentin e tyre e qe, Po, dikur e tallnin dambllamenon ne rruget e Tiranes.

As ne kete sjellje e ne hakmarrjen e tij, nuk eshte origjinal. Te njejten gje beri dhe diktatori komunist; torturoi, burgosi dhe eliminoi te paret ata qe e kishin njohur nga afer si pervers e deshtak.

Vetem se duhet te kuptoj dicka; ai urren dhe kerkon te hakmerret per dicka qe nuk i ka faj askush por sot jane dhjetra mijera shqiptaret qe e urrejne me shpirt sepse ju ka shkatrruar jeten…

Edi Paloka